Brev:
Forskel på modermælkserstatning 1 og 2
4. maj 2019
Alder:
8 mdr.
Forskel på modermælkserstatning 1 og 2
Hej Helen, jeg har et kort spørgsmål til dig.
Min søn har fået MME som tillæg til amning siden han var 6uger, og kun MME siden ca 3 måneder. Vi bruger baby & me fra Arla, men prøvede på et tidspunkt NAN sensilac for at se hvis den kunne hjælpe med at mindske mængden af gylp, men skiftede tilbage efter nogen måned.
Vi bruger stadigvæk nummer 1, hvad er forskellen mellem den og den fra 6 måneder?
Er det nogen anden MME du tænker kan hjælpe med at reducere gylp? Vi har prøvet sempers færdige 3-4gange men vi syntes at det hele kom op lige så hurtigt igen.
Tak for dit svar